събота, 12 април 2008 г.

Глоб Трейд спират "Новите Отмъстители"...Гласувайте за нова поредица:

От форума на издателство Глоб Трейд - www.gltrade.org/forum

"Драги читатели, както често се случва в живота, още една поредица стигна до очаквания си край. Говоря за Новите отмъстители, които с брой 20 приключват излизането си в България. За съжаление трябва да призная, че така и не успяха да си спечелят популярност... Дали защото екипът е смесица от различни супергерои, чиито фенове обичат да четат за всеки от тях поотделно и не желаят да делят подвизите им с други, дали защото не ви харесаха сюжета или рисунките, дали защото живеем във време, в което нещата извън храната са лукс или просто на младите не им се четат комикси... вероятно няма да разберем. Всичко това в съчетание с факта, че от 21 брой нататък поредицата се смесва с няколко други издавани паралелно в Щатите (но не и у нас) комикса, което ще доведе до загуба на сюжетната нишка ни кара да вземем това неприятно решение.Очевидно, че след Спайдърмен от Марвел вселената в нашата страна май най-добре се възприемат Х-Мен - затова и мислим да продължим с тях през май 2008. Та и въпросът ми. Коя според вас от двете поредици посочени в заглавието са по-подходящи за нашия пазар - коя ви харесва повече като сюжет, рисунки и въобще като цяло. Та Най-новото от Х-Мен от 8 брой (американски 7ми) нататък или нова поредица?Ще се радвам ако може да ми отговорите до сряда вечер.Предварително благодаря за съдействието..."

Няма коментари: