сряда, 8 октомври 2008 г.

Моята колекция: Батман игри за Нинтендо (NES) - пиратски дискети

Ето снимки на двете ми пиратски дискети Батман за Нинтендо. Супер Батман 2 е всъщност "Батман" на СънСофт, а Супер Батман 3 е "Батман се завръща" на Конами.
Супер Батман 2 е също така най-първата ми дискета за Нинтендо, баща ми ми я купи през една дъждовна вечер през 1999.







Батман 2 съществува и с много други лепенки, най-често със снимки от филма "Батман и Робин". По-рядко се намират такива с картинки от "Батман: Анимационните серии". Сцената с Батман и Жокера, използвана на тази картинка е от играта "Батман III: Отмъщението на Жокера" за СЕГА, а Батман и Робин от другата дискета са взети от обложката на "Приключенията на Батман и Робин" отново за СЕГА. Виждал съм и дискета Супер Батман IV с картинка от "Батман се Завръща", която е всъщност играта "Батман: Завръщането на Жокера" на Сънсофт.

Няма коментари: