четвъртък, 19 юли 2007 г.

Авиошоуто на Буревестниците










Преди няколко седмици бях на Авиошоуто на Буревестниците (ThunderBirds) в Граф Игнатиево. Едва ли не сте чули за него. То беше толкова зрелищно, че имаше репортажи по доста телевизии, включително БНТ, бТВ и естествено Военния канал.




Мисията на Буревестниците е с прецизност да покажат различни въздушни маневри, с цел да докажат способностите на модерните летателни машини и това колко трудно се пилотират.




Доколкото знам, Буревестниците са идвали и преди в България, но аз не съм ги гледал. Това беше първото ми авиошоу :) . Бях със баща ми, брат ми и един негов приятел - Андрей. Всички те са били и преди на шоу и знаеха горе-долу какво представлява. Аз дори и не предполагах...




Бях изумен! Шоуто им беше невероятно! Самолетите се въртяха, изстрелваха, пресичаха... всичко каквото се сетите. Дори ми се наложи аварийно кацане. Самолетът на един от буревестниците удари птица и се наложи да се приземи, но след броени минути летящите машини бяха отново във въздуха и представиха някои забележителни каскади.




След самото представление, хората имаха възможност да си вземат автографи от пилотите. Каква блъсканица беше само...Но успях да се вредя и да събера автографи от пет от седемте пилота и от някои от помощниците им. Всичките автографи са в специалната брошура, която раздаваха на посетителите. В нея имаше снимки и информация за всеки един от екипа на Буревестниците.




Успях и да се снимам с един от пилотите.







Това съм аз, заедно с майор Никол Малаховски, десен фланг, Буревестник № 3


Един от пилотите не отказа предложението ми да дойде до нас да играем "Топ Гън" на 8-битовото Нинтендо, но аз забравих да си оставя адреса :P


Най- голямо впечатление ми направи Буревестник №5, майор Ед Кейси. Където и да видите номера му - на униформата, на самолета... Навсякъде беше на обратно. Оказа се че той е този, който летеше с главата надолу :D.


Забавлявах се страхотно тогава. Не бих пропуснал възможност да отида отново на авиошоу, независимо дали е на буревестниците или не.


За няколко клипчета, повече снимки и сканирана брошура посетете блога на брат ми - Young_Jedi's Holocron от връзките в страни.

Няма коментари: